tirsdag 27. mai 2008

Post til Kathleen


Høres ut som en selvhjelpsbok, ja, det er vel kanskje det da, men den er fiiin og den er skrevet/lagd av en av mine favorittdamer, Miranda July, og en til, Harrell Fletcher, som jeg ikke har noen kjentskap til fra før av. Hvis du ikke visste det, så er det altså July som har lagd den fantastiske filmen Me and You and Everyone We Know (hun spilte i den også, btw). Å, jeg elsker den! Og til tross for min anti-kjøpe-ideologi, så måtte jeg altså bare ha denne filmen i hylla, og nå også denne boka, i tillegg til at jeg fortsatt venter på at novellesamlingen hennes, No One Belongs Here More Than You, skal dumpe ned i postkassa.

Vel, det var ikke bare Learning To Love You More som havnet i postkassa mi i dag (bokstavelig talt så gjorde den egentlig ikke det, men lappen som jeg tok med til nærmeste post-i-butikk), men også boken More. Now. Again. (skrevet av enda en av mine yndlingsdamer, nemlig Elizabeth Wurtzel), NyTid (fuck you, Posten, den skulle vært her på freeedag!), som jeg akkurat har begynt å abbonemere på, og brev fra Julie! KJEMPE-lenge (og vært litt skeptisk også). Jeg har jo vært forelska i Indy siden jeg så de gamle filmene første gang i 10-11 års-alderen. Gøy, gøy!

Ingen kommentarer: