onsdag 10. september 2008

Frokostkokk 2

I natt sendte jeg jobbsøknad til et hotell nede i sentrum, og mens jeg ennå ligger i sengen i dag formiddag ringer de opp og spør om jeg vil komme på intervju på fredag. Jeg vil bli frokostkokk, men ligger og sover til lunsjtid.

Men uansett: jaaaaa! Denne jobben funker - ikke noe behov for lappen og ingen sykling i 2 timer, bare en 20 minutters gange fra hjem!

Jo, også har jeg bestemt meg for å skrive mer. Jeg må skrive en ordentlig tekst minst én gang i uka: leserinnlegg, kåseri... samma det, bare noe. Er det noen som har forslag til hva jeg kan skrive? Altså som i "hvor kan flest folk få lese det jeg skriver?". Vet du om noen steder som tar betalt for tekster? Eller steder hvor de ikke betaler? Det er ikke så viktig ennå. Jeg hadde så skrivekløe i natt at jeg satt og skrev bokanmeldelser for http://www.bokkilden.no/ for 20kr pr. stk., hahaha.

Kom igjen, gi lyyyyyd!

Ingen kommentarer: