torsdag 2. oktober 2008

Te og tegneserier


Jeg har brukt de tre siste døgn i senga: sovet masse, lest hauger av tegneserier (i det nyeste Rocky-bladet har Ronja intervjuet Annie og laget det som en tegneserie), hørt på Kraftwerk for første gang i mitt liv (bedre sent enn aldri) og drukket koppevis med te. Dette er likevel jævla kjipt og jeg hater det ubrukelige immunforsvaret mitt. I morgen nekter jeg plent. Da skal jeg ut døren annet enn for å hente avisen. Jeg er møkkalei snytepapir og joggebukser (ja, det skjer faktisk av og til at jeg faktisk ikler meg sånt, selv om de fleste aldri har sett det).

Fra i morgen av erklærer jeg meg selv frisk.

(Godt jeg ikke har høstferie, for da hadde den vært ødelagt.)

1 kommentar:

Camilla Didriksen sa...

Stakkars deg, håper du er helt frisk til i morgen :)