søndag 19. desember 2010

Søndag formiddag

(Denne utfyllingstingen har jeg tatt fra bloggen melodies and desires.)

Når jeg pusser tennene
bruker jeg en tannbørste som er altfor slitt.

Når jeg lager mat
for tiden tar jeg alltid av meg ullgenseren sånn at den ikke skal stinke løk, enda så kaldt det er på kjøkkenet.

Jeg er redd for
at jeg en dag skal få diabetes, hvilket er helt uberettiget for jeg spiser knapt godteri og jeg drikker ikke brus annet enn en rom & cola nå og da.

Den verste følelsen
er når jeg har brukt lang, lang tid på å prøve å skrive noe og resultatet blir dårlig. For da sletter jeg det selvfølgelig, og jeg ser på klokken og gremmer meg over at jeg har kastet bort tid.

Den beste følelsen
er å være fornøyd over noe jeg har skrevet. Ingenting slår det.

Jeg er flink
til å lage verdens beste gulrotsuppe.

Jeg er dårlig
til å mingle og begrense meg i inntaket av vaniljeyoghurtnøtter.

Jeg hører på
Kraftwerk akkurat nå.

Jeg snakker
en udefinerbar blandingsdialekt.

Jeg liker
en teskje honning i kamilleteen når jeg har vondt i halsen, englevinger og ordet flaskegrønn.

Kjærlighet er
så mangt. Og utrolig vanskelig å skrive om.

I sommer
syklet vi rundt i København og drakk kirsebærsaft/myntesaft/små flaskeøl i parkene.

Sist jeg gråt
var bak en bok.

Når jeg vil tenke
går jeg en tur, setter jeg meg på bussen til ingensteds eller jeg tar oppvasken.

Når jeg baker
baker jeg helst noe uten egg, for det er noe av det ekleste jeg vet.

Akkurat nå
er håret mitt vått og jeg lurer på hvem jeg nettopp fikk en sms av, mobiletelefonen er i et annet rom.

I dag
skal jeg på loppemarked og spise skillingsboller.

I kveld
skal jeg trekke inn luften av vinter.

I morgen
har jeg bursdag!!!

Min mobiltelefon
ser ut som en bille. Den er formet som en, og den er metallisk rød.

Hvis jeg var et dyr
ville jeg vært noe i havet.

Og ps, så har jeg skrevet en presentasjon av meg selv her på bloggen. Den finns under beskrivelsen av bloggen til høyre.

:)

7 kommentarer:

Hanne sa...

fin liste :)

charlottepanda sa...

Gratulerer med dagen om en time!
sv; mandarin-te er digg! De selger den på de fleste vanlige matbutikker. Kjøp den og drikkk dennn.

Karoline sa...

Så fin liste, jeg tror jeg skal svare på den selv (sånn når jeg slutter å være for lat for omtrent alt unntatt jobb altså) =D

Og gratulerer massevis med dagen! Håper du har det kjempefint :)

missM sa...

GRATULERER MED DAGEN!!!
Var litt fin denne listen, lurer litt på om jeg kanskje skal kopiere den til min blogg :) Hvis det er greit ?

Kathleen sa...

Hihi, takk! :) <3

June sa...

Liker sånne lister! :D

June sa...

Liker sånne lister! :D