torsdag 10. februar 2011

Glad i mat


Min verdens beste suppe, som jeg har skrevet om et mer enn én gang på denne bloggen, vant i suppekonkurransen til Glad i mat-bladet! Den er på side 28, med bilde; tenk, de har fått inn oppskriften min og laget den og tatt bilde av den, nå finnes den i alle ICA-butikkene i hele Norge, jeg er litt fornøyd, litt stolt, og fint for de som lager den også, for den er verdens beste suppe, synes jeg, den er tilogmed bedre enn pizza!

Her er den forresten også på hjemmesiden til bladet, wiiii!

6 kommentarer:

Solgunn sa...

Den så snaskens ut! Skal prøve den en dag :-)

Synne sa...

Oi! Gratulerer! Den ser skikkelig god ut, altså. Kokosmelk og lønnesirup er virkelig en spennende kombinasjon. Så fint mellomnavn du har, forresten!

Mia sa...

Sv: Å :/ Jeg har tenkt samme tanken, men så prøvde jeg meg på disse og voila! Det gjelder bare å kunne håndtere en symaskin; og å legge opp med nåler og tråkle så går det bra :)

Evt. kan du jo høre med syglade venninner / tanter / bestemødre? (:

Nå fikk jeg lyst på suppe...

June sa...

Så gøy! Grattis med kjendissuppe! :D

Frøydis sa...

Gratulerar! Suppe er sjukt godt. Eg trur dette kan koma til å bli suppåret.

Regnboge sa...

Oj, gratulera:D

Den høyrdest og såg heilt nydeleg ut.