lørdag 30. april 2011

Bilder av bøker #2


Kate Moss. Kilde: weheartit

5 kommentarer:

Johanne sa...

Eg likar denne "serien" skikkeleg godt! Bilder av bøker. Du høyrer det er fint.

Ena sa...

var det ikke du som viste meg en blogg med baare bilder av bøker? hvis ikke så må du minne meg på at må jeg finne linken til deg!

ps: offside (den iranske filmen) var veldig bra!

Ena sa...

ps nr2: http://enakreso.wordpress.com/
har ikke fått gjort noe med layouten enda og bildene har jeg heller ikke fått satt opp fint..men! her er i hvert fall litt fra den fine dagen :) har mange flere bilder av deg,skal sende dem i en mail.

Synne sa...

Herlig bilde! "Help your husband get ahead", haha!

tMia sa...

Hver gang jeg leser bloggen din, vil jeg bare lese mer. Jeg skjønner ikke hvordan du får tid til å lese så mye i løpet av et år! Jeg savner å lese skrekkelig mye, men er nå på min andre bok siden jul, fordi jeg føler det er nok å lese pensum :/ MEN du inspirerer!