torsdag 29. september 2011

I <3 Charlotte Free

Glem Charlotte Gainsbourg-hår, jeg skulle heller ønske jeg hadde rosa hår sånn som Charlotte Free, min nye modell-crush! Å, så fin hun er! Hun er som tatt rett ut av en Francesca Lia Block-bok (hun er tilogmed født i LA)! Og da er det jo heller ikke rart at det faktisk var gjennom en link på nettopp Francesca Lia Blocks twitterkonto at jeg fant Charlotte Frees tumblr-side*. Alt hva man kan relatere til litteratur, dere.










*Dette er forresten kilden til alle bildene.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fin. Kanskje jeg skal pelle meg til å lese noe av Francesca Lia Block? Hva skal jeg starte med?

Kathleen sa...

Begynn med Weetzie Bat-serien, tror jeg. Jeg begynte med 'Weetzie Bat' og syntes den var veldig rar, men så fortsatte jeg på de to neste bøkene, 'Cherokee Bat & the Goat Guys' og 'Witch Baby' og da var jeg solgt. Eller du kan begynne på novellesamlingen 'Girl Goddess #9', for der viser FLBs verden seg på flere forskjellige måter.

Frida sa...

Åhh, fiin!