mandag 23. januar 2012

San Diego Bay

Vi tok Greyhound-buss fra Phoenix, Arizona til San Diego, California. Weee, California som jeg har drømt om siden jeg var seksten og leste Weetzie Bat-serien til Francesca Lia Block.


I California gikk kaktusørkenen over til å bli sanddyneørken.
bed

Mine første skritt på kalifornisk jord ble under et busstopp i Calexico hvor alle butikkdamer snakka spansk.
gracie

Jeg portretterer meg selv i San Diego. 
selv


To donaldtegneserieting.
duck

Vi gikk ikke inn hit.


Vi gikk heller i en iskremshop! Jeg spiste chocolate chip mint. Hvorfor selges ikke mint-is i stor skala i Norge? Det er jo den beste isen.




 Jeg fant en Volkswagen som nesten matchet sekken min.


Vi så også en lovbok som matchet sekken min.

mellom

Vi var inni en hattebutikk som luktet kjempegodt av blomster.


Jeg kjedet meg mens jeg ventet og tok bilde av armen min.
foto
 øye




San Diego by day.



Hawaii lå langt utenfor selve steinplata - ute på gresset et sted.
langtvekkistan

Vi tråkket litt på Nord-Korea.
diktatur

USS Midway.
skip


USS Midway marinemuseum åpnet ikke før om en halvtime, så vi fant en radiostand hvor det gikk ann å vinne Twilight-ting. 
robert

Vi vant!!!!!!!
nett

Tommel opp for tommel opp.
finger


Bokhylle inne på fartøyet.


Jeg later som jeg er flyger. Jeg kunne ikke blitt flyger selv om jeg hadde villet det, siden jeg er så godt som blind uten briller.



Søsken.
slå

h

hbayh

San Diego Bay.



Julepynt på dekket til USS Midway og San Diego downtown i bakgrunnen.


Sol! Sol og sommer i romjula.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tykk lovbok!

Johanne sa...

Får litt reisefeber! Før hadde eg ikkje lyst til USA i det heile, men etterkvart som eg har blitt eldre har eg fått meir og meir lyst.

Kathleen sa...

USA er så mangt; landskapet i Vesten er helt fantastisk, uendelig og mektig, og folk er så jordnære, hygggelige og imøtekommende. Europa fortoner seg nå liksom litt snobbete i forhold. Å, jeg skal definitivt til USA igjen!