mandag 14. mai 2012

Flyshow

På lørdag var vi på Bernt Balchen Airshow på Kjevik luftfartskole.



tegneserie

Sjekk prisen!
over femhundretusen

Vi spiste berlinerboller til lunsj. Det viste seg at fyllet inne min berlinerbolle ikke var bringebær, men vanilje.






Inni det russiske flyet var det selvsagt barskap som man kunne ha vodkaflasker i.
absolut
øre




Meta. 
vei


Et spesialdesignet F-16 i lufta.
jubileum

Et spesialdesignet F-16 på bakken.
flagg

Se, et rosa tre! Går jo ikke ann å ha blogg uten å poste bilde av et rosa tre.
kanon?


De nye joggeskoene mine. Jeg fikk vondt i knærne av å løpe med mine gamle. Kan jo ikke ha noe av det når joggesesongen min er i gang igjen. Og så ble jeg så fornøyd med dem at jeg måtte gå med dem hele tiden, selv når jeg ikke jogger. Apropos og som bokalibi: jeg anbefaler Haruki Murakamis What I Talk About When I talk About Running for litt inspirerende løpeglede.
løpe

Ikke et fly, men en fugl.
falk-ish

1 kommentar:

Stjernekast sa...

Jeg har tenkt å lese What I Talk About When I talk About Running nettopp fordi jeg er så glad i å løpe. Liker Murakami, kan godt tenke meg å lese alt men man må prioritere. Jeg har også nettopp kjøpt meg nye joggesko. Mine er svarte og lilla, hihi.