torsdag 20. desember 2012

24!

I dag blir jeg tjuefire år. Det er nesten tretti. Flere og flere jeg kjenner blir foreldre. Flere og flere har fast jobb. Flere og flere gifter seg. Flere og flere kjøper sitt eget hjem. Flere og flere jeg kjenner har sin egen bil. Jeg har ingenting av dette. Men jeg befinner meg i Athen! Og her har de ouzo og spanakopita

Til jeg kommer tilbake, her er noen bilde fra min forrige bursdag. Den ble tilbragt i New Orleans! Der var vi ute i sumpen og jeg spiste Banana Foster Cake. 








7 kommentarer:

Skriblerina sa...

Gratulerer med dagen :D Så lenge du har det bra, har det ikke noe å si hva du har :)

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN!!!

Knirk sa...

Du er jo bitteliten!
Gratulerer med dagen!

Marianne sa...

Nei nei - tjuefire er ikke nesten tretti !!! Eksponensielt så er da jeg nesten FEMTI !!! Er du hakke gal !!! :D :D
Tjuefire er ingenting! Blås i giftermål, unger, bil, bikkje og hus. Det kommmer! REIS REIS REIS !!! Ikke tenk på noe annet. Den tiden dukker garantert opp - at du tenker, hvorfor reiste jeg ikke mer??? 24 år er ingenting. Om 24 år til er du eldre enn meg, men kun ett år. Tenk litt på den du! For jeg er fremdeles UNG! haha :D :D Kos deg i Athen! Drikk ouzo og nyt livet! (spinaten kan du ha for meg, jeg er for gammel til slikt - hehe)

Floka sa...

Gratulerer med dag! (en halvtime for sent, men håper det er flisespikkeri)

Og du er enda ung, ikke tenk på det. Alt for mange "vokser opp" for tidlig, men i mine øyne er det ingen hast.

Karen sa...

24 er da overhodet ingen alder!!! Og dessuten så blir livet bare bedre og bedre :D Håper du koste deg, Athen i desember ser helt perfekt ut!

Frecklenotes sa...

Oi, gratulere på etterskudd!