torsdag 18. juli 2013

Bokfrokost c


























- i London leste jeg ut Superdan av Peder Bundgaard, en biografi om Dan Turèll (en av mine absolutte favorittdiktere), etter å ha lest i en dansk avis at den skulle utgis i nytt opplag i år i anledning at det i oktober er tjue år siden Dan Turèll døde. Vanligvis liker jeg ikke biografier, jeg synes ofte de er kjedelige, men denne var underholdende, morsom, full av vittigheter og beskjedne tolkninger av Dan Turèlls dikt. Jeg likte den meget godt.

- bagels fra den 24/7-åpne beigelstoren rett rundt hjørnet. Vi kjøpte en pose full av nybakte bagels og hadde vårt eget bagelssmøreri på kjøkkenet, med røkelaks, smøreost, rødløk, tomater, egg, gouda, paprika etc.

- cola light. Typisk ferie å drikke det til frokost. Neida. Joda, når man er fyllesyk.

Ingen kommentarer: