tirsdag 23. juli 2013

Bokfrokost cii
























frokost

kaffe.
ristet brød med avokado og tomat.
Fædrelandsvennen.
Verdens viktigste begivenhet av Viktoria Lindberg.

Som dere kanskje har skjønt, så befinner jeg meg for tiden på Sørlandet, og herregud, været er helt fan-tas-tisk. Jeg kan nesten ikke tro det! Siden jeg kom hjem fra London for en uke siden har jeg gått i sommerkjole hver dag døgnet rundt.* Jeg planla å gå ut i skogen en dag og plukke blåbær, men det ble det ikke noe av, for det var så varmt at det ikke gikk an å gjøre noe annet enn å BADE. Og jeg elsker å bade, bade, bade. Imidlertid plukket jeg en dag moreller og rips (både gule og røde) i hagen og lagde pai, men den ble mislykket. Enda jeg brukte ferdig-deig. Jaja, det er godt med bakte bær, i verste fall kan man skrape dem av fra deigen, spise dem fra en skål mens man gynger i hammocken og leser en bok. Og i dag skal vi på roadtrip til Lista, et av de fineste stedene i Norge, synes jeg. Jeg har selvsagt pakket badetøy, vi skal stoppe på enhver strand vi ser på veien og bade, haha. Å, sørlandssommer, det finnes ikke noe bedre!





*Det gjorde jeg forsåvidt i London også, men det ja, dere skjønner. 

Ingen kommentarer: