lørdag 24. august 2013

Bokfrokost cvi























lese

müsli, havremelk og druer.
nytraktet kaffe.
Fædrelandsvennen, Dagens Næringsliv, Aftenposten, Klassekampen med Bokmagasinet.

Jeg har hatt en lang lørdagsmorgen allerede, somlet med aviser og kaffe. Leste om hva SV har gjort i Regjeringen de siste åtte årene da det plutselig kom en varsellyd på iPhonen om at SV har begynt å følge meg på Twitter, var ikke det sykt rart? Som en slags tankeoverføring. Bortsett fra at jeg ikke tror på sånt selvsagt, bare for å ha dét på det rene. Derfor har jeg avfeid MDG nå, etter å ha vurdert dem (jeg stemte faktisk på dem ved et tidligere valg, i 2009), i partiprogrammet deres står det nemlig at de synes "det er nødvendig med et bedre samarbeid mellom skolemedisin og alternativ medisin." Pfft! 

Nå skal jeg på jobb.

Ha en bra lørdag!

Ingen kommentarer: