fredag 20. desember 2013

25!

For ett år siden befant jeg meg i Athen sammen med kjæresten og feiret bursdagen min med baklava og gresk bordvin mens jeg okket meg over at mitt uetablerte liv.

I dag blir jeg tjuefem, er singel, har sikkert lagt på meg femten kilo og bor (midlertidig) på gjesterommet hos mamma og pappa. Kvartlivskrise! Men samma det, jeg er glad. Jeg har en bachelorgrad, får lønn for å skrive om litteratur og er godt over det norske PISA-gjennomsnittet god i matematikk. Ingen av de tingene var/hadde jeg sist gang.

Tjohei! Skal feire dagen med Nøgne Ø, gode venner og kanskje et fenalår.

Fyller tjuefire år i Aten. På toppen av Lykabetoshøyden.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! Haha, denne setningen: "I dag blir jeg tjuefem, er singel, har sikkert lagt på meg femten kilo og bor (midlertidig) på gjesterommet hos mamma og pappa", er den eksakte beskrivelsen av mitt liv også akkurat nå (bortsett fra at jeg ikke har bursdag idag)! Godt jeg ikke er alene :P

miu sa...

gratulerer med dagen, søda!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!

Tine sa...

Gratulerer med dagen! Håper du får en Underlig jul

IK sa...

Herlig! Gratulerer med dagen og gledelig jul!