mandag 9. desember 2013

Årssummering 2013: Februar

I februar ligger jeg en hel dag i senga uten å gjøre noe annet enn å lese Proust, rett og slett fordi jeg glemmer at det finnes et liv utenfor. Senere blir jeg lurt av seminarlederen til å holde et innlegg om Proust på seminargruppa på universitetet og er kjempenervøs fordi jeg tror at alle andre er smartere enn meg. (At jeg stort sett har A-er og B-er betyr ingenting.) Jeg tar toget veldig mye og bestemmer meg for å skrive bacheloroppgave om en av romanene til Virginia Woolf.

Månedens beste bok: Februar var en skikkelig litterær høydare. Leste Virginia Woolf, Marcel Proust, Albert Camus og Gilgamesh. 
Månedens kjipeste bok: En eller annen bok som ikke er verdt å nevne en gang. (Men hvis du vil vite det, her.)


Var mye på treningssenteret. Løp i det hele tatt mange mil i 2013.
run

Selfie med Orlando av Virginia Woolf i gangen hjemme hos han som var kjæresten min.


Spiste ekstremt mye havregrøt det første halvåret av 2013.
peanøtter

Dro på bursdagsfest til K som hadde på seg fin kjole. Jeg hadde med et kort med et dikt inni og en flaske ouzo.


Tok en selfie på universitetet etter å ha diskutert rettsretorikk og Camus. 


Fikk besøk fra Oslo, spiste pizza med elgekjøtt på Café Spesial og drakk rødvin. Etterpå kjøpte vi smågodt mens vi gikk på brosteinene. (Brostein er forøvrig oppskrytt.)

1 kommentar:

m sa...

cafe spesial <3<3<3