søndag 22. desember 2013

Årssummering 2013: Juli

I juli var jeg tilbake i Norge igjen. Til en skikkelig fin sommer! Det ble mye bading, iskrem og vannmelon. Jeg var også i London. Bleika håret blondt og så etter kjendiser.

Månedens beste bok: Daily Rituals
Månedens kjipeste bok: Verdens viktigste begivenhet av Victoria Lindberg. 


Leste dette. Hanne Nabintu Herland. Tenkte at jeg faktisk er ganske enig med henne, haha. 


I Camden. Hehe.


Tok en selfie på Freud-museet. (Det var forøvrig ikke lov til å ta bilder inne på museet, dette er fra toalettet.)


Spiser lunsj i en park med koffertene våre før vi drar hjem. Ser et ekorn.


Man blir sulten av å bade så mye. 


Var en tur på Lista.


Norges fineste strand. 




Gikk for å bade hver dag.



Var på grillfest.


Var også i Bergen for å flytte på tingene mine. 



Ikke bare var jeg på Lista, men jeg var også i et annet av verdens fineste landskap: Hardangerfjorden. 

Ingen kommentarer: