søndag 9. april 2017

Påske!



Gikk tur med hunden forrige søndag og falt ned i en sølepytt med mobiltelefonen i baklomma, så nå er jeg mobilfri og det passer egentlig ganske fint siden jeg bruker denne påskeferien på å skrive bacheloroppgave om eco-evolutionary dynamics. Tilbringer dagene med forskningsartikler og skriving, i selskap av en hund og en også skrivende mann. Det er i det hele tatt meget hyggelig. Innimellom leser jeg litt skjønnlitteratur, denne helga har jeg lest både Senteret av Victoria Durnak og Unngå øyekontakt av Nora Aschim (i en fluktstol i hagen). På soveromsgulvet ligger en liten stabel med bøker (Vigdis Hjorth, Lucia Berlin, Kristine Næss). Opplever for tiden både leselyst og en meget god arbeidsdisiplin og jeg tror kanskje jeg vet hvilken master jeg skal ta. (Stikkord: Planter og genetikk!) Jeg kan nesten ikke tro at jeg snart er ferdig med enda en bachelorgrad. Disse tre årene har gått fort, og snart er det sommer igjen, herregud. Gleder meg til det og gleder meg til alt, gleder meg til å drikke øl på skjærtorsdag.

God påske!

Ingen kommentarer: