tirsdag 13. juni 2017

Hong Kong + Vietnam

Glad nerd.

I går fikk jeg vite at jeg fikk A på den økologiske fordypningsoppgaven, og en bedre avslutning på en bachelorgrad kunne jeg vel ikke hatt. I tillegg kom kjæresten min hjem fra England med nytt pass, etter at hunden klarte å tygge opp halvparten i forrige uke. En ganske stressende situasjon når man har en nær forestående reise. I morgen drar vi nemlig til Hong Kong. Siden videre til Vietnam. Med meg har jeg blant annet The Sympathizer av Viet Thanh Nguyen. Gruer meg til varmen, men gleder meg ellers! Det kan hende jeg blogger litt, for skrivelysten går som smør. Bloggen tar altså ikke sommerferie, kanskje snarere tvert i mot. God sommer enn så lenge!

2 kommentarer:

aariho sa...

Så spennende å få oppleve disse eksotiske landa.Godt gjort at du får lest i det hele tatt. Og gratulerer med resultatet på oppgaven din! Fortsatt god sommer!

Båtflyktning sa...

Håper at du har hatt en fin reise til Vietnam. Morsomt å se at du også har lest "The sympathizer". Det har jeg også. Jeg liker den godt. Liker også dens etterfølge, en essaybok: "Nothing Ever Dies".